Передозування спайсами: ознаки і симптоми, лікування, відновлення, відео

Спайс – це курильні суміші, що складаються з сухих трав, кореневищ рослин, просочені синтетичним каннабиноидом. Куріння сумішей викликає наркотичну залежність, швидку деградацію особистості. Синтетичний наркотик здатний при передозуванні вбити жертву за кілька хвилин. Потерпілий вмирає в жаху шизофренічного марення.

Передозування спайсами

Синтетичний каннабіноїд відрізняється високою токсичністю для нервових клітин і структур мозку. Досить незначною його дози, одиничного вживання, щоб викликати повну залежність людини від наркотика.

Для досягнення наркотичного ефекту потрібна мінімальна кількість наркотику, а найменше перевищення дози синтетичного наркотику безповоротно руйнує мозок. Передозування спайсами може відбутися вже при першому вживанні наркотику, іноді для появи симптомів передозування достатньо кількох затяжок спайсом.

Явища отруєння можуть носити відстрочений характер, проявлятися через кілька днів після вживання спайса на фоні прийому алкоголю. Тривожний розлад, судоми не можна залишати без уваги, необхідно в цьому випадку звернутися до нарколога.

Лікуватися можна анонімно, але з законодавства допомога при передозуванні наркотиків може надавати тільки нарколог.

Причини

Причинами передозування спайса служать:

  • абсолютно довільну кількість синтетичного каннабиноида в одній дозі;
  • непередбачуване посилення дії спайса психоактивними речовинами, що містяться в рослинній сировині.

Нелегальне виготовлення спайса «на коліні» - ще одна важлива причина передозування. Укладачі цих отрут не схильні піклуватися про здоров'я своїх жертв, конвеєр смерті працює без перебоїв. Спайс готуються «на око», наркотик береться в довільній концентрації.

Симптоми і ознаки

Передозування спайсами: ознаки і симптоми, лікування, відновлення, відеоОзнакою перевищення дозування можна вважати появу зорових, слухових галюцинацій. Вони носять попереджувальний характер, викликають у хворого паніку, страх переслідування, відчуття смерті.

Поява зорових галюцинацій супроводжується сильним збудженням, цей стан може тривати до 5 годин. За збудженням, страхом, панікою слід апатія.

Вона розвивається при значному перевищенні дози спайса, виявляється:

  • частим серцебиттям;
  • запамороченням;
  • порушенням координації, втратою рівноваги;
  • втратою контролю над собою;
  • різким стрибком артеріального тиску;
  • нудотою з багаторазовою блювотою, піною з рота;
  • прискореним диханням;
  • втратою свідомості.
У хворого через судинного спазму кров відливає від особи, шкірні покриви бліднуть, дихання стає поверхневим. При передозуванні часто починаються судоми, нагадують епілептичні. Без допомоги стан хворого погіршується і може закінчитися смертю.

Перша допомога

Симптоми передозування стрімко наростають, зволікати і думати, що робити нічого не потрібно, що все пройде само по собі, не можна. Якщо у хворого залежністю від спайса з'явилися галюцинації, не потрібно чекати, поки він упаде в несвідомий стан, заподіє шкоду собі або оточуючим.

Незначна передозування

При появі ознак передозування, тахікардії, запаморочення, розширення зіниць, сонливості потрібно викликати спеціалізовану психіатричну бригаду «швидкої допомоги».

До приїзду лікарів поруч з хворим повинен постійно хтось перебувати і контролювати його дії і стан. Необхідно упевнитися, що дихання хворого ніщо не заважає.

Щоб постраждалий не задихнувся блювотними масами, його укладають набік, під голову підкладають невелику подушку. У приміщенні забезпечують доступ свіжого повітря.

Якщо хворий втрачає свідомість, потрібно постаратися привести його до тями, чекаючи приїзду медиків. Потерпілому дають понюхати ватку, змочену нашатирним спиртом, розтерти вуха, злегка поплескують по щоках, пощипують мочки вух.

Необхідно постаратися не дати хворому заснути, розмовляти з ним, задавати питання.

Значне перевищення дози

Передозування спайсами: ознаки і симптоми, лікування, відновлення, відеоОсновною ознакою сильної передозування спайсом служить несвідомий стан потерпілого. Після виклику бригади спеціалізованої психіатричної допомоги хворому необхідно надати першу допомогу.

Якщо подих зберігається, допомога полягає в тому, що хворого кладуть набік і чекають приїзду спеціалізованої бригади.

При утрудненні, відсутності дихання:

  • хворого укладають на спину, звільняють дихальні шляхи, якщо це потрібно;
  • роблять штучне дихання;
  • проводять масаж серця.

При приїзді нарколога обов'язково потрібно вказати, який наркотик приймав потерпілий, і віддати лікареві залишки спайса. Це необхідно зробити, щоб медики могли повно уявити картину отруєння і надати допомогу хворому.

Як не можна надавати першу допомогу:

  • Потерпілого не слід помістити у ванну з водою з-за ризику захлинутися.
  • не Можна залишати хворого без нагляду, завжди потрібно бути готовим діяти, надати посильну допомогу.
  • Не слід насильно намагатися напоїти хворого. Вода може потрапити в дихальні шляхи.
  • не Можна при передозуванні спайсом напоїти постраждалого чаєм, кави, кофеїн підсилює дію спайса.
  • Не варто намагатися привести в почуття насильницькими діями, сильно трясти хворого, бити по щоках.

Лікування в стаціонарі

У стаціонарі проводять симптоматичне лікування, усуваючи наслідки отруєння спайсами:

  1. Вводять ліки, які знижують кров'яний тиск, що усувають нудоту, поліпшують мікроциркуляцію мозку.
  2. Проводять детоксикацію організму.
  3. Важких хворих, впали в кому, що втратили свідомість, поміщають в палату інтенсивної терапії, проводять реанімаційні заходи.

Наслідки передозування, способи відновлення

Наслідки вживання спайса різноманітні. У жертви отруєння синтетичним наркотиком порушується робота внутрішніх органів, може загостритися виразка шлунка, відкритися внутрішня кровотеча. Від дії наркотику найбільше страждають серце, легені.

найстрашніші наслідки після передозування спайсами – масова загибель нейронів мозку і незворотні зміни особистості. Після передозування спайсами розвиваються депресивні стани з суїцидальними думками, тривожні розлади, напади паніки, гострий психоз із зоровими, слуховими галюцинаціями.

Після усунення симптомів наркотичного отруєння хворий повинен пройти реабілітацію. Хворому потрібно звільнитися від психічної і фізичної залежності, виробити нові стереотипи поведінки, налагодити стосунки з оточуючими, пройти соціальну реабілітацію з метою того, щоб повністю відновиться.

Найчастіше отруюються спайсами зовсім молоді люди, підлітки, навіть діти. Батькам потрібно серйозно поставитися до лікування дитини, він повинен пройти повний курс відновлення здоров'я. Без лікування передозування будуть повторюватися, що багаторазово збільшує ризик як серйозні порушення з боку ЦНС, так і летального результату.

Відео про вжиття спайса, передозуванні і наслідки для людини:

Схожі статті: